MESAJ DE INTERES PUBLIC ! RESPONSABILITATE ȘI SOLIDARITATE! NE PRIVEȘTE PE TOȚI!

 

În contextul situației excepționale pe care o parcurgem, cauzată de propagarea accelerată a CORONAVIRUS, pentru evitarea și limitarea acesteia, în perioada 13 – 31 marie 2020 (cu posibilitate de prelungire)

 

DEPUNEREA DOCUMENTELOR la Consiliul Județean Sălaj se va derula astfel:

 

 

  • 1. Solicitările adresate instituției, indiferent de obiectul acestora
  • 2. Cererile pentru emiterea Certificatelor de Urbanism (CU), a Autorizațiilor de Construire/Desfiinţare (AC/AD), a Avizelor structurii de specialitate pentru CU sau AC/AD
  • 3. Orice alt document adresat Consiliului județean 

 

vor fi transmise pe e-mail: office(@)cjsj.ro.

 

Solicitanții sunt invitați să insereze la transmiterea solicitării, datele de contact personale (număr telefon, adresa de e-mail validă, adresa poștală). Gestionarea acestor date cu caracter personal se va asigura în conformitate cu prevederile Regulamentului GDPR.

 

  • 4.  Formularele pentru transmiterea anumitor solicitări specifice sunt disponibile electronic și pot fi descărcate de pe website www.cjsj.ro   – Secțiunea Servicii electronice  sau poate fi solicitată transmiterea acestora prin servicii de curierat ori în format electronic pe adresa de e-mail a solicitantului.
  • 5. Numărul de înregistrare al cererilor și cuantumul taxelor aferente solicitărilor înregistrate electronic pentru emiterea Certificatelor de Urbanism (CU), a Autorizațiilor de Construire/Desfiinţare (AC/AD), a Avizelor structurii de specialitate pentru CU sau AC/AD vor fi comunicate ulterior prin poșta electronică, urmând ca achitarea acestora să fie realizată exclusiv prin virament bancar. 
  • 6. Personalul firmelor de curierat vor depune corespondența adresată Consiliului județean la Registratura instituției.
  • 7. Comunicarea anumitor informații (ex. stadiul prelucrării solicitării, numărul de înregistrare etc.) vor fi comunicate telefonic sau prin e-mail, la numărul de telefon și adresa de e-mail indicată odată cu depunerea solicitării de către registratura instituției.

 

Solicitanţii, doar în situaţii excepţionale, se pot prezenta personal pentru depunerea documentelor, la registratura instituţiei.

 

PRELUAREA DOCUMENTELOR

emise de către Consiliul județean, în urma solicitărilor depuse electronic

vor fi transmise solicitanților acestora după cum urmează:

 

  • - Exemplarul scanat, prin e-mail, la adresa indicată odată cu depunerea solicitării
  • - Exemplarul în original – prin servicii de curierat/Poșta Română la adresa indicată odată cu depunerea solicitării

 

Solicitanţii, doar în situaţii excepţionale, se pot prezenta personal pentru preluarea documentelor, de la registratura instituţiei.

 

AUDIENȚELE

vor fi organizate telefonic, cu o prealabilă programare telefonică, la numărul 0260/614120, interior 147.

 

Comisia Tehnică de Amenajare a Teritoriului și Urbanism (CTATU)

își suspendă şedinţele de lucru până la data de 31.03.2020, cu posibilitatea prelungirii acestei măsuri.

 

Plata taxelor sau debitelor

față de Consiliul județean se va efectua exclusiv prin virament bancar în conturile deschise la Trezoreria Municipiului Zalău.

 

În funcție de natura taxei sau a debitului, numărul contului aferent efectuării plății poate fi solicitat telefonic nr. 0260614120, interior 113 sau prin e-mail: economic(@)cjsj.ro.

Cu încredere,

Consiliul Județean Sălaj

 


Tipărire